sobota, 7 czerwca 2014

Mała Uwaga! =)

Muszę ogłosić małą uwagę.....

Nie wiem kiedy następny rozdział się pojawi ponieważ... Piszę jednorazówkę!!!!!!! =)... Mam nadzieje, że choć trochę wam się spodoba!... Obecnie jestem w trakcie jej pisania =)...

I jedna, a właściwie dwie małe zmiany na blogu... Postać Riv wygląda o Tak! A i Lucas zostaje mieniony na tego pana! <3 i wgl. będzie miał inne imię i wgl. jeżeli ktoś go kojarzy to wie jak będzie się w rozdziałach nazywać! ;)

I jeszcze taka mała uwaga na sam koniec...

W mojej jednorazówce nie pojawi się nikt z BTR tylko... 5 SECONDS OF SUMMER!!!! :D...

Więc czekajcie, a niedługo się pojawi! ;*

2 komentarze:

  1. Ojej! Nie mogę się doczekać jednorazówki!!!
    Po za tym KOCHAM 5SOS! *o*
    Mam nadzieję, że szybko uda ci sie ją napisać.... <3
    Pozdrawiam.Marcela <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich KOCHAM!! :D Są genialni!!! :D Jestem już w trakcie jej pisania niedługo dodam 1 część jednorazówki bo będzie troszeczkę długa ;)

      Usuń