niedziela, 20 kwietnia 2014

Liebster Blog Award :P

Nominowała mnie Marcela i Misia Lusia :* Dzięki!

Pytania od Marceli:
1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Hmmm... w wolnym czasie lubie słuchać muzy, śmiać się, jeść żelki! <3
 2. Co robisz kiedy masz zły humor?
Hmmm... wkurzam się i coś robię... ale to już tajemnica :)
 3. Ulubione zwierze?
Lampart i pies <3
 4. Jakie najbardziej lubisz słodycze?
ŻELKI!!!! <3
 5. Masz rodzeństwo?
Nie
 6. Twój ulubiony film?
"Sala Samobójców" i "Saga Zmierzch" xD
 7. Ulubiona książka?
Hmmmm... "Alicja w Krainie Zombie" (lubię wszystko co jest związane z zombie :D ) i "Wybrani"
 8. Jakie jest twoje hobby?
słuchanie muzyki!
 9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski, Przyroda i Muzyka :)
 10. W co lubisz grać na wf?
w zbijaka!!!! :D (no chyba, że gramy z chłopakami to.... to jest koszmar O_O )
Pytania od Misi Lusi:
1.Co Cie uszczęśliwia?
Żelki, znajomi, mój dziwny humor... to, że mogę dla was pisać :)
 2.Co Cie najbardziej interesuje?
Nie mam pojęcia xD
 3.Jak bys Dala na imie Swoim Dzieciom?
Eeee.... Dziewczynka: Amelia <3, Ewelina Chłopiec: Kacper, Marcin
 4. Ulubiona piosenka?
Mam ich pełno, ale chyba wybrałabym te trzy:
Heffron Drive-Parallel :D, Room 94-Chasing The Summer :D i Breathe Carolina-Edge Of Heaven <3
5.Twoje hobby?
Spójrz w górę! :)
 6. Jaki film ostatnio oglądałaś?
"Sala Samobójców" <3 Jak ktoś tego nie widział... Polecam wam!!! Film jest ZAJEBISTY!!!!
7.Skad pomysł na bloga?
Czytałam... mnóstwo blogów o BTR aż w końcu sama chciałam go założyć i... tak oto powstał ten blog :D
 8. Jakie fandomy?
Rusher, Roomies, Mixer, Breathers, Arianators i Victorians
 9.Dokończ: uwielbiam ...
Żelki, Kendalla xD, Kierana xD
 10. Co Cie najbardziej uszczęśliwia?
znajomi i żelki
Nominuję:
Pytania ode mnie :P :
1. Lubisz żelki?
2. Jaki kolor lubisz najbardziej? :)
3. Gdybyś miała zmienić się w jakieś zwierzę jakie by to było?
4. Kim jesteś pesymistą, realistą czy optymistą?
5. Lubisz małe dzieci?
6. Gdyby (twój ulubiony człek z BTR) przyszedł do ciebie z kwiatami i zaczął śpiewać pod twoim oknem... jakbyś zareagowała? :)
7. Skąd bierzesz pomysły na rozdziały?
8. Którą piosenkę bardziej lubisz "Windows Down" czy "Elevate"?
9. Lubisz zwierzęta?
10. Czy kiedyś pofarbowałabyś włosy na różowy kolor?

Jeszcze raz dzięki za nominacje!!!! :* <3 Kocham was <3
Zapraszam na mojego Ask'a!
Jeżeli ktoś chce ze mną popisać na FB zapraszam na profil: Amelii... daje profil Amelii bo do końca nie wiem kto może do mnie napisać, ale jeżeli komuś się nudzi możemy pogadać! :*

I to chyba tyle xD Kocham was mocno!!! I jeszcze raz dzięki za nominacje!!!! :)

1 komentarz:

  1. Ja też lubię, ba kocham książkę " Alicja W Krainie Zombie"!! A teraz w maju będzie premiera 2cz.!! <3
    Dzięki za nominację!! ;*

    OdpowiedzUsuń